קטלוג מוצרים
אור גרופ – מוצרי פרסום וקידום מכירות
מוצר החודש שלנו
חברות קידום מכירות | חברות קד''מ - קרן אור מוצרי פרסום לפרטים

מיקרוגריל | צלייה ב 6 דקות

סיר מיקרוגריל לצלייה ב 6 דקות

 

הסיר ששיגע את ארצות הברית מגיע לישראל!!!!

מיקרוגריל - הסיר היחידי שמוציא מהמיקרוגל את הטוב ביותר

בישול וצלייה באמצעות מיקרוגל ביתי ב 6 דקות בלבד.

עכשיו במחיר הכרות לכבוד חג הפסח!!!!

צרו איתנו קשר למידע ופרטים נוספים

 

 

לחזרה לעמוד - מתנות לחגים

 

חברות קידום מכירות

צמד המילים הללו טומנות בחובן רת המשמעות רחבת ההיקף של הצלחת העסק. קידום מכירות מתפרס על פני שטח רחב מאוד של קריטריונים, אפשרויות והזדמנויות ולאו דווקא כאלה שעולות הון עתק של תקציבים זמן ואנשי מקצוע מכל הענפים האפשריים. קידום מכירות מדבר לא רק על ההתנהלות החד פעמים אלא גם זאת היומיומית והשוטפת ואף במקרים של השתלבות בתערוכות הנושקות לעולם השירותים והמוצרים שלכם.

פרט נוסף כולל את קידום המכירות הפנימי אותו עליכם לבצע באופן תמידי, הפרסום הפנימי ומתן הידע על המוצרים החדשים ומוצרי/שירותי הדגל החדשים או המתרעננים שלכם בקרב אנשי המפתח ואנשי המקצוע בפנים החברה ייצרו הזדמנויות לשיפור וחבירה לפטריוטיות הארגון. חשוב מאוד לשים את הדגש על כך שקידום מכירות ואף פיילוט בשימוש בשירותיהן של חברות קידום מכירות חיצוני חייב להתחיל קודם כל בתוך הארגון עצמו כדי לבחון את תגובת הקהל הרחב על פני בסיס הנתונים הקיים אצלכם אשר יאפשר לכם לדגום את ההתפעלות ועוצמת התחושות מהמוצר/הרעיון/ השירות החדשים או המחודשים.


 

יצירת ערבי קידום מכירות במהלך הפנינג עסקי

יצירת קידום מכירות במהלכו של הפנינג עסקי לא חייב להיות דווקא אגרסיבי ומוחצן. אחת המשמעויות של קידום מכירות משמעו יצירת דחיפה לקידום ופרסום העסק עצמו, מוצרי העסק ושירותי העסק. קחו את העסק שלכם לרמה של שיווק עם חוויה שווקו את העסק שלכם באופן שיקדם אותו ולא ידחוף את הלקוחות לברוח מפני עוד איש מכירות. חשוב מאוד לשנות את הגישה ולצאת בגישה אחרת על פיה הלקוח מקבל/זכאי לקבל את השירותים/המוצרים הבלעדיים של החברה שלכם. יציאה מהפאזה המכירתית וכניסה אל פאזת השימור והשירות גם במסגרת המכירה היא הגורם להצלחה של כל חברת קידום מכירות וכל פעולה של קידום מכירות.


 

קידום עסקים באירועים פרטיים – איך עושים את זה נכון?

כפי שציינו, חשוב מאוד שלא לדחוף או לשוחח על פרטים עסקיים באופן מאולץ אלא לשווק את המוצר או העסק באופן שישתלב בשיחה. אילוץ הנושא אל תוך השיחה ייצור מצב של חוסר טבעיות ורצון למכור. שיחה טבעית וזורמת ובסיומה הענקת עט או כרטיס ביקור היא דרך מעולה לקידום עסקים באירועים פרטיים. עסקים גדולים ומוצלחים נסגרים דווקא במעמד של יחסים אישיים ובאירועים פרטים ולא מעט אנשי עסקים מארגנים את האירועים הפרטיים שלהם באופן שיתאים גם לאווירה עסקית

 

מטריות ממותגות

 

קידום מכירות בסגנון עממי – הציבור רוצה טעימות והציבור יקבל טעימות!

כולנו אוהבים לקבל דברים בחינם וכולנו אוהבים לקבל מתנות. קידום מכירות באמצעות טעימות או טסטרים הם בין השירותים המתקדמים ביותר בהם משתמשות מרבית חברות קד"מ כדי לשווק ולתת ללקוחות הפוטנציאליים "טעימה" מהמוצר החדש. שיווק באתרים כמו מרכולים, מרכזי קניות גדולים וכל מקום עממי אחר אשר יוצר חשיפה רבת פעילות. רצוי לעשות זאת בימים ארוכים מספיק ועמוסים מספיק אבל לא יותר מידי כמו ימי רביעי בערב  וימי חמישי בשעות הבוקר והצהריים.

במידה ואתם מעוניינים ליצור אירוע לקידום מכירות באופן עצמאי, חשוב מאוד להתייעץ עם חברת קד"מ כדי לקבל טיפים באשר לתועלות, השעות המומלצות והאתרים/האזורים/המרכזים המומלצים לביצוע החשיפה/התזכורת/ הרענון או המיתוג מחדש אותו אתם מתכננים.

 

לקבלת ייעוץ ראשוני צרו איתנו קשר