קטלוג מוצרים
אור גרופ – מוצרי פרסום וקידום מכירות
מוצר החודש שלנו
ייעוץ שיווקי לעסקים בתחילת דרכם - קרן אור מוצרי פרסום לפרטים

מיקרוגריל | צלייה ב 6 דקות

סיר מיקרוגריל לצלייה ב 6 דקות

 

הסיר ששיגע את ארצות הברית מגיע לישראל!!!!

מיקרוגריל - הסיר היחידי שמוציא מהמיקרוגל את הטוב ביותר

בישול וצלייה באמצעות מיקרוגל ביתי ב 6 דקות בלבד.

עכשיו במחיר הכרות לכבוד חג הפסח!!!!

צרו איתנו קשר למידע ופרטים נוספים

 

 

לחזרה לעמוד - מתנות לחגים

 

ייעוץ שיווקי לעסקים בתחילת דרכם

שיווק הוא הרבה יותר מתחום או מקצוע. השיווק הוא תפיסת עולם והחלק המשמעותי ביותר בחייו של כל עסק. על מנת להבטיח את רווחיותו של כל בית עסק מתחילת פעילותו וכן בהמשך ההתפתחות העסקית והזהותית שלו, חשוב לתכנן, לבנות וליישם אסטרטגיה שיווקית ברורה, מפורטת ומקצועית המבוססת על ידע וניסיון רב שנים בתחום השיווק העסקי.
 

 

החשיבות בגיבוש תכנית עסקית
 

הלכה למעשה, גיבוש תכנית שיווק עסקית הינה בין הצעדים הראשוניים והמהותיים ביותר עבור כל בית עסק. ללא התהליך השיווקי, יכולה חברה בתחילת דרכה למצוא את עצמה ללא לקוחות וללא אסטרטגיה שימושית אותה ניתן ליישם. את התהליך השיווקי מתחילים בהגדרה של המוצר, השירות או הפרופיל העסקי בכללותו. במסגרת התהליך העסקי נבדקים השווקים הרלוונטיים, מערך השיווק והמכירות, דעת הקהל, מבוצעים סקרי שביעות רצון ותהליכים נוספים אשר מטרתם הינה אפיון של ההליך השיווקי והאסטרטגיה המתאימה.
 
ייעוץ שיווקי להצלחת העסק
 


 

מה כולל הייעוץ השיווקי?
 

הייעוץ השיווקי כולל בדיקה של כל מערכי הייצור והשיווק של בית עסק על מנת לוודא את רווחיותם. כמו כן כולל הייעוץ השיווקי הגדרה מחודשת למוצרים שונים, הגדרת קהלי היעד, המשתמשים במוצר, המשפיעים בתחום, המחליטים הרלוונטיים וההזדמנויות העסקיות.  במהלך הבדיקה עולים נתונים משמעותיים כגון מגמות שוק קיימות, צרכי הלקוחות העדכניים, מדגם לקוחות, בדיקת המתחרים ואיומים חיצוניים ועוד.
 
על מנת להתחיל את בניית ההתפתחות העסקית באופן בריא חשוב להכיר בערך השיווקי הייעודי של החברה. כמו כן, יש לבדוק את המוצרים השונים והתאמתם לשווקי היעד, מידת ההתאמה שלהם לשווקי היעד וניהול השווקים על ידי ביצוע מחקרים רלוונטיים בקרב הלקוחות. לאחר ביצוע חקירה מפורטת של המוצרים השייכים לחברה נקבעת האסטרטגיה השיווקית ההולמת ומנוסחים חוקי מיתוג חדשים, כולל מוצרי קידום מכירות.
 
 
בעת החלטה על האסטרטגיה נקבעת שפת שיווק מתאימה וכמו כן נקבעים המסרים השיווקיים הרלוונטיים לבית העסק. מסרים אלו מבוססים על ערכי המותג ועל האופן בו נוצר מיצוב ובידול של החברה בתוך השוק. את האסטרטגיה הנבנית מתאימים לאופי הפעילות בחברה ומגבשים יחסי שיווק עם קהל היעד.


יישום מקצועי של המסרים השיווקיים
 

לאחר בניית הבסיס האסטרטגי המתאים חשוב ליצור עזרי שיווק ולבנות תמהיל פונקציונאלי הכולל את כל האלמנטים המתאימים ליישום האסטרטגיה המלאה. אלמנטים אלו כוללים שיווק אלקטרוני, שיווק ישיר, קיום יחסי ציבור מתאימים, יצירת עזרי שיווק, עריכת כנסי מכירות, השתתפות באירועי קד"מ שונים, יצירת תמהילי פרסום מותאמים אישית ועוד.