קטלוג מוצרים
אור גרופ – מוצרי פרסום וקידום מכירות
מוצר החודש שלנו
מוצרי פרסום לעסקים - גם שילוט הוא מוצר חשוב! - קרן אור לפרטים

מיקרוגריל | צלייה ב 6 דקות

סיר מיקרוגריל לצלייה ב 6 דקות

 

הסיר ששיגע את ארצות הברית מגיע לישראל!!!!

מיקרוגריל - הסיר היחידי שמוציא מהמיקרוגל את הטוב ביותר

בישול וצלייה באמצעות מיקרוגל ביתי ב 6 דקות בלבד.

עכשיו במחיר הכרות לכבוד חג הפסח!!!!

צרו איתנו קשר למידע ופרטים נוספים

 

 

לחזרה לעמוד - מתנות לחגים

 

מוצרי פרסום לעסקים - גם שילוט הוא מוצר חשוב

את העובדה ששוק העסקים הוא תחרותי וקשה כולם יודעים, אך לא הרבה יודעים שבנוסף למוצרי קד"מ שהם שימושיים מאוד בטווח הקצר, גם שילוט לעסק הוא מוצר קידום ופרסום חשוב, והוא לטווח הארוך יותר. שילוט לעסקים לא משמש רק לדברים מובנים מאליו כמו שילוט חוץ להצגת שם העסק או שילוט פנים לשם הכוונה, אלא שהוא גם מהווה תפקיד חשוב בפרסום וכניסה לתודעה של לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים.

שלטי פרסום

 

מוצרי קד"מ ושילוט - שילוב מנצח

מוצרי קד"מ כמו לוחות שנה ותיקים ממותגים, או מתנות ללקוחות או העובדים ומשפחותיהם תורמים מאוד לייצור תדמית חיובית על החברה או העסק, תדמית של שירות אדיב ואישי לכל הלקוחות והעובדים. שילוב של מוצרי קד"מ עם שילוט לעסקים יכולים להרים את העסק לגבהים חדשים. איך זה בדיוק קורה? נחלק את התשובה לשתיים:
 

שילוט פנים

כשמדברים על שילוט פנים מתכוונים לשלטים שנועדו לכוון בתוך העסק, המשרד או הבניין. מלבד ההכוונה, שם המותג או העסק שמופיע על השלטים בכל מקום, נראה ללקוחות לגיטימי ובעצם הוא נכנס להם לתודעה בלי שישימו לב. לאן שילכו בתוך העסק או הבניין שלכם, שם המותג או העסק יופיע מולם וייחקק במוחם.
 

שילוט חוץ

שילוט חוץ הוא שלט שאמור לצעוק את שם המותג ולסמן "אני פה". בחירה נכונה של שילוט חוץ יכולה לגרום לתוצאה הבאה: בכל פעם שלקוח יראה משהו בצבעים או בצורה של השלט שלכם, הוא ייזכר בכם (כמו לראות את הM הצהובה וישר לקשר למקדונלד'ס)- גם פה, השלט נכנס לתודעת הלקוחות. יש מספר דרכים ליצור שלט חוץ לעסק שיגרום לכך:
 
שילוט מואר: שילוט העשוי מארגז אלומיניום או ארגז פח המוצפים בגופי תאורה וחזית מעבירת אור. לרוב משתמשים בנורות לד שהן חסכוניות יותר מפלורסנט. 
שלטי תלת מימד: שלט תלת מימד יבלוט ויבליט אתכם באזור בו אתם נמצאים.
עיצוב נכון של השלט: כפי שכבר צוין, צורת השלט וצבעיו משפיעים מאוד על תודעת הלקוחות ולכן חשוב לפנות לבעל מקצוע מהימן ובעל ניסיון בתחום. לרוב משתמשים בצבעי הלוגו אך כמובן שניתן לשחק עם הגוונים ועם צורת השלט.
סלוגן: סלוגן קליט וטוב שיופיע על השלט יעשה את עבודת הפרסום.
 
לסיכום, מוצרי קד"מ ומתנות לעובדים הם מוצרים חשובים, אך גם שילוט לעסק הוא עניין לא פחות חשוב שיכול לעזור לכם בטווח הארוך. חשוב להבין שרכישת שילוט לעסק היא השקעה (בדרך כלל חד פעמית) כדאית ולא יקרה.