קטלוג מוצרים
אור גרופ – מוצרי פרסום וקידום מכירות
מוצר החודש שלנו
מיתוג בעזרת קידום אתרים אורגני - קרן אור מוצרי פרסום לפרטים

מיקרוגריל | צלייה ב 6 דקות

סיר מיקרוגריל לצלייה ב 6 דקות

 

הסיר ששיגע את ארצות הברית מגיע לישראל!!!!

מיקרוגריל - הסיר היחידי שמוציא מהמיקרוגל את הטוב ביותר

בישול וצלייה באמצעות מיקרוגל ביתי ב 6 דקות בלבד.

עכשיו במחיר הכרות לכבוד חג הפסח!!!!

צרו איתנו קשר למידע ופרטים נוספים

 

 

לחזרה לעמוד - מתנות לחגים

 

מיתוג בעזרת קידום אתרים אורגני

מיתוג הוא אחד התהליכים הכי מורכבים וחשובים בכל אשר נוגע לפרסום העסק והשגת לקוחות חדשים. חשוב מאוד שהמיתוג יהיה אחיד בכל הערוצים על מנת ליצור רגש והזדהות מצד הלקוח הפוטנציאלי כלפי העסק. חלק מרכזי מתהליך המיתוג מתבצע בעזרת קידום אתרים אורגני. לכן בעלי עסקים רבים מייחסים חשיבות רבה לנושא גם אם רוב הלקוחות שלהם בכלל לא מגיעים מעבודת ה SEO. אז איך מתבצע מיתוג בעזרת קידום אתרים אורגני? להלן כמה נקודות שחשוב להכיר.

 

מיקום גבוה
 

ככל שהאתר נמצא במיקום גבוה יותר בדף הראשון בגוגל, כל הוא משאיר רושם יותר טוב על הלקוח. מבחינת גולשים רבים, אתר שממוקם בשליש הראשון של הדף (מקומות 1-3 ואין הכוונה למודעות הממומנות) נחשב לאתר שקיבל חותמת איכות מגוגל. מצד אחד זה נכון, גוגל רוצה לדרג במיקומים הטובים ביותר את האתרים הטובים ביותר לגולשים. מצד שני, לא תמיד זה יוצא לפועל כי קידום האתרים הוא תהליך מורכב מאוד ומי שמקודם וממותג טוב, מגיע למקומות הראשונים. כאשר אתר נמצא במקום בולט, כלומר במקום 1-3 בדף הראשון, אוטומטית הלקוחות הפוטנציאלים מעריכים אותו יותר. כמו כן, כך המותג משתרש טוב יותר בתודעת הלקוח. לכן חשוב שהאתר יופיע בכמה שיותר מילים בדף הראשון.

 

טייטל ודסקריפשן
 

עבודת קידום אתרים אורגני המובילה למיקום טוב אינה מספיקה ליצירה מושלמת של תהליך המיתוג. אם אתם לא מקדמים את האתר ובכל זאת ישנה תנועה לתוכו ויש לו מיקומים טובים, חשוב לדאוג לטייטל ודסקריפשן מוגדרים בצורה יעילה. הכוונה היא לכותרת ולתיאור של כל דף בנפרד. זה המקום לשלב בו סלוגן. אפשר גם לשלב הנעה לפעולה. איך בודקים האם התיאורים והכותרות עובדים? בודקים את הכניסות לפי האנליטיקס. כך תבינו מה עובד טוב יותר ומה פחות.
 
 

אזכור מותג
 

גוגל אוהב מותגים ולכן הוא דואג למקם אותם במקומות טובים. זה יכול גם לסייע רבות ביצירת קיצורי דרך לקידום האתר. לכן חשוב למתג את העסק שלכם ולא רק בתוך האתר, אלא גם באתרים אחרים. כאן בא לידי ביטוי אזכור המותג. בקשו מחברת השיווק שלכם להשיג כתבות באתרים פופולאריים ובהן לציין את שם העסק כמו גם ליצור על שמו קישורים לאתר. זה יסייע רבות בהפיכת העסק למותג בעיני גוגל. חשוב לעשות זאת בצורה ייחודית ולא גנרית. אחרת לא יהיה לכם יתרון על פני המתחרים שלכם.

 

קישורי אתר בתוצאות החיפוש
 

עוד דבר שמסייע רבות במיתוג האתר הוא אפשרות קישורי אתר. למה הכוונה? מתחת לתוצאת החיפוש של האתר שלכם בגוגל יופיעו קישורים נוספים לקטגוריות או דפים רלוונטיים בתוך האתר. הבעיה היא שאין כל דרך להגדיר אותם לפי מילות מסוימות. האופציה הזאת ניתנת ע"י אלגוריתמים של גוגל. במקרה אחד אתר יוכל לקבל קישורי אתר לאחר חודש של קידום. במקרה אחר הוא יקבל אחרי שנה ובמקרה נוסף יכול להיות שלא יקבל לעולם. השליטה היחידה של בעל האתר על הנושא באה לידי ביטוי באפשרות להסרת קישורי אתר לאחר קבלתם דרך כלי מנהל האתרים.
 
לבדיקה של כלים שיווקיים ופרסומיים נוספים כנסו ללינק - מוצרי קד"ם