קטלוג מוצרים
אור גרופ – מוצרי פרסום וקידום מכירות
מוצר החודש שלנו
חולצות מודפסות עם לוגו לעסקים - קרן אור מוצרי פרסום לפרטים

מיקרוגריל | צלייה ב 6 דקות

סיר מיקרוגריל לצלייה ב 6 דקות

 

הסיר ששיגע את ארצות הברית מגיע לישראל!!!!

מיקרוגריל - הסיר היחידי שמוציא מהמיקרוגל את הטוב ביותר

בישול וצלייה באמצעות מיקרוגל ביתי ב 6 דקות בלבד.

עכשיו במחיר הכרות לכבוד חג הפסח!!!!

צרו איתנו קשר למידע ופרטים נוספים

 

 

לחזרה לעמוד - מתנות לחגים

 

חולצות מודפסות עם לוגו לעסקים

שיווק הוא החמצן החיוני לכל בית עסק כדי לאפשר לו לחיות ולהתקיים. ללא מנגנון שיווק יעיל ומשומן לא יוכל העסק להתקדם בעולם העסקים היעדר התקדמות משמעה הליכה אחורה. למעשה ניתן להקצין ולומר כי עסק שאינו גדל אינו קופא על שמריו אלא הולך וקטן. בישראל הקטנה שבה התחרות על כל לקוח היא ממילא גדולה לעומת שווקים אחרים בעולם, ניתן לומר שחשיבות המערך השיווקי היא גבוהה כפליים. המאמר הבא מסביר כיצד ניתן לשווק את העסק באופנים יעילים.


 

מהו מבנה מערך השיווק?

שיווק חייב לקחת בחשבון מגוון של פלטפורמות מסגרות ואופנים. לא רק שלטי חצות ואמצעי פרסום רגילים מבנים את מערך השיווק אלא גם שימוש ברשתות החברתיות ורשת האינטרנט עם שלל מוצרי קידום מכירות, תערוכות, כנסים ועוד גימיקים שונים שמטרתם להשאיר את המוצר, העסק ואת השירות שהוא מעניק כל הזמן בתודעה של הצרכנים. אחת הדרכים לעשות זאת היא למשל על ידי קידום מכירות. קידום מכירות כשמו כן הוא נועד לקדם רעיון או מוצר ולהשאיר אותו בתודעת הצרכנים מבלי להניע מהלך של מכירה.

 

 

מה זה קידום מכירות?
 

כשמו כן הוא קידום מכירות מבקש לסייע למערך המכירות והכשיר את הקרקע על ידי קידום המוצר.
דוגמה למוצרי קידום מכירות ניתן לראות בעגלות המוצרים בסופרמרקטים שמציעות דגימות וטעימות או בשקיות אקולוגיות המחולקות בדר"כ בחינם. דוגמה אחרת היא כמובן שימוש בעטים, כובעים וחולצות עם לוגו של בתי עסק שונים. היתרון של המוצרים הללו הוא בכל שהם נגישים לאנשים. אין מי שלא ישמח לקבל חולצה במתנה עם לוגו צבעוני. הצרכן הישראלי אוהב לקבל מתנות ומרגע שהסכים לקבל את העט, מחזיק המפתחות או החולצה, מערך קידום המכירות יצא לדרך.
 

שקית אקולוגית לסופורמרקט     שקית אקולוגית אדומה

 

 

חשיפה
 

אין לאמוד את רמת החשיפה שיש למוצר או לעסק מרגע שהופעל אמצעי קידום מכירות מסוג זה. בכל מקום שבו יופיע המוצר הוא ייכנס לתודעת הצרכנים, וכך מבלי משים הצרכן הנבון ביותר ייקח את אותו מוצר בחשבון מרגע שיזדקק לשירות כזה או אחר. מגנט תמים עם לוגו של אינסטלטור שמונח על המקרר יוטמע בתודעה של הצרכן וכאשר זה יזדקק לשירות מטעם אינסטלטור, הוא יבחר בעסק ששמו מוטמע על המגנט גם אם יעשה זאת מבלי משים.
 

 

מדי עובדים
 

אותו אפקט מתרחש גם בחולצות שבהן מוטמע הלוגו של בית העסק. כוחן השיווקי הוא כמובן בחשיפה וביכולת להטמיע את שם המוצר, הסק או החברה. חולצות כלאו נראה בשימוש גם כמדי עובדים בחברות שונות החל מחנויות, רשתות מוסכים ושאר עסקים שבהם נהוג קוד לבוש עם מדים אחידים. שימשו במדים מייצר משמעת רבה יותר בקרב העובדים, מסייע ליצור חזות אחידה בין העובדים ומייצר מראה מכובד. לקוחות מרגישים בנוח יותר כאשר העובדים לובשים חולצות עם לוגו של המקום משום שזה מקל עליהם לזהות את העובדים במקום.
 
 
 
לוגו עובד לחברת יאס