קטלוג מוצרים
אור גרופ – מוצרי פרסום וקידום מכירות
מוצר החודש שלנו
שיווק עסקי על ידי מייל - קרן אור מוצרי פרסום לפרטים

מיקרוגריל | צלייה ב 6 דקות

סיר מיקרוגריל לצלייה ב 6 דקות

 

הסיר ששיגע את ארצות הברית מגיע לישראל!!!!

מיקרוגריל - הסיר היחידי שמוציא מהמיקרוגל את הטוב ביותר

בישול וצלייה באמצעות מיקרוגל ביתי ב 6 דקות בלבד.

עכשיו במחיר הכרות לכבוד חג הפסח!!!!

צרו איתנו קשר למידע ופרטים נוספים

 

 

לחזרה לעמוד - מתנות לחגים

 

שיווק עסקי על ידי מייל

אם אתם מנהלים עסק, אחת הדרכים הטובות ביותר לעדכן את הלקוחות שלכם היא באמצעות שליחת פרסומים במייל. כאשר לא פעם ולא פעמיים עולה השאלה החשובה מכל: התזמון. כפי שאמר ניוטון בעספור - תזמון זה עניין של טיימינג. פרסום במייל בשעה הנכונה יסייע לכם להגדיל את החשיפה דבר שיבוא לידי ביטוי בתוצאות. השאלה היא מתי הזמן הכי טוב לפרסם במייל?

אחת השאלות החשובות ביותר שחוזרת על עצמה בקרב בעלי עסקים שונים כאשר מדברים על שיווק במייל היא: מתי הכי כדאי לשלוח פרסום במייל ללקוחות? דוגמאות, וויכוחים של אנשים מהתחום היו רק מנת חלקם של אלה ניסו לענות כל השאלה.

 

באיזה ימים?

אחת השאלות המרכזיות ביותר שבעלי עסקים שואלים את עצמם היא באיזה יום כדאי לפרסם את המידע ללקוחות. בדומה לדברים אחרים בחיים, גם כאשר זה מגיע לפרסום יש חשיבות רבה לטיימינג. התפתחות הטכנולוגיה הביאה למצב בו ניתן לתזמן את הפצת התכנים כך שיתאימו לימים הטובים ביותר ימים בהם יש חשיפה רבה. אם פעם שלחנו את הדואר האלקטרוני בכל שעה, היום ניתן לערוך סקרים ולראות את העדפות של לקוחות בנוגע לקבלת אינפורמציה. דבר היכול להועיל לעסק מבחינת קידום מכירות וכן שימור לקוחות.

מהניסיון, לקוחות מתחברים למייל שלהם במהלך סוף השבוע כדי לבדוק מה התעדכן, בייחוד אם מדובר בבעל עסק לחברה המוכרת בגדים הרי הלקוחות יכנסו למייל שלהם בסוף השבוע סמוך לזמן בו הם יבחרו לערוך קניות. יום חמישי נחשב ליום הפופולרי ביותר ולכן אפשר "לנצל" אותו ולשלוח מידע ללקוחות. ביום חמישי הלקוחות פנויים מכל הסידורים והם מצפים לשמוע עדכונים אודות הסחורה החדשה שהגיע לעסק.

 

שיווק במיקור חוץ

 

באילו שעות ?

נתון לא פחות חשוב הוא באיזה שעות הלקוחות רואים את המידע. יש להניח כי אם מדובר בעסק למכירת בגדים אז לקוחות יסתכלו על המידע בשעות הערב  לאחר החזרה מהעבודה, מה שאומר שכדאי לכוון את המודעות לשעות הערב המוקדמות לפני ההגעה לחנויות.